Splošni podatki o zavodu in informacijah javnega značaja, s katerimi zavod razpolaga
1. Osnovni podatki o katalogu | |
Naziv organa |
Osnovna šola Dragomelj × Naslov: Dragomelj 180, 1230 Domžale × Tel: 01/5 890 810 × E-naslov: tajnistvo@osdragomelj.si × Podračun pri UJP: SI56 0110 0600 8353 178 × Matična številka: 2197197 × Davčna številka: 88530264 × Spletna stran: https://www.osdragomelj.si/
|
Odgovorna uradna oseba |
Ravnateljica: Urška Kovač Grad E-naslov: urska.kovac-grad(at)osdragomelj.si |
Datum prve objave kataloga | 19. 2. 2019 |
Datum zadnje spremembe | 1. 11. 2021 |
Katalog je dostopen na spletnem naslovu: | × https://www.osdragomelj.si/ |
2. Splošni podatki o organu in informacijah javnega značaja, s katerimi razpolaga | |
2.a Organigram in podatki o organizaciji organa | |
Kratek opis delovnega področja organa | Osnovnošolsko izobraževanje |
Seznam vseh notranjih organizacijskih enot | Šola nima notranjih organizacijskih enot. |
Organigram | / |
2.b Kontaktni podatki uradne osebe (oseb), pristojnih za posredovanje informacij | |
Pristojna oseba |
Ravnateljica: Urška Kovač Grad E-naslov: urska.kovac-grad(at)osdragomelj.si |
2.c Seznam glavnih predpisov z delovnega področja organa s povezavami na vsebino posameznega predpisa (preko državnega, lokalnega oziroma evropskega registra predpisov) | |
Državni predpisi |
× Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (ZOFVI)
× Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZUOPP-1)
× Zakon o šolski inšpekciji (ZSolI)
× Podzakonski akti s področja osnovnega šolstva
× Drugi državni predpisi so dostopni na: Pravno-informacijski sistem RS
|
Predpisi lokalnih skupnosti |
× Odlok o ustanovitvi OŠ Dragomelj × Odlok o spremembi odloka o ustanovitvi × Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi
|
Predpisi EU | × Register predpisov EU |
2.č Seznam predlogov predpisov (preko državnega oziroma lokalnega registra predpisov) | |
Predlogi državnih predpisov | Predlogi predpisov so dostopni na: http://www.mizs.gov.si/ |
2.d Seznam strateških in programskih dokumentov po vsebinskih sklopih | |
Seznam strateških in programskih dokumentov |
2.e Seznam vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov | |
Vrste postopkov |
Postopki iz 60.a člena Zakona o osnovni šoli (postopki v zvezi z vpisom, prestopom, prešolanjem, odložitvijo šolanja, oprostitvijo sodelovanja pri posameznem predmetu, prepovedjo obiskovanja osnovne šole po izpolnitvi osnovnošolske obveznosti, statusom učenca, ki se vzporedno izobražuje, oziroma statusom športnika in v zvezi z dodelitvijo sredstev učencem, ki zaradi socialnega položaja ne zmorejo v celoti plačati prispevkov za materialne stroške programa (šola v naravi, prehrana, učbeniki).
× Drugi postopki, v katerih se odloča o pravicah in obveznostih posameznega otroka × Postopki javnega naročanja × Javni natečaji za zaposlitev × Postopki z zahtevo za dostop ali ponovno uporabo informacij javnega značaja × Postopki z zahtevo za seznanitev z lastnimi osebnimi podatki |
2.f Seznam javnih evidenc, ki jih upravlja organ | |
Seznam evidenc | Organ ne upravlja javnih evidenc. |
2.g Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov | |
Seznam zbirk | Pravna oseba ne upravlja drugih informatiziranih zbirk podatkov. |
2.i Najpomembnejši vsebinski sklopi drugih informacij javnega značaja oziroma seznam posameznih dokumentov | |
Interni akti |
× Sistematizacija delovnih mest OŠ Dragomelj × Postopek pregleda osebnih predmetov učenca × Pravilnik o subvencioniranju šole v naravi × Svet šole čistopis poslovnika veljaven od 18. 02. 2021 × Pravila delovanja sveta staršev Osnovne šole Dragomelj × Pravila o razporeditvi delovnega časa × Pravilnik o prepovedi uživanja psihoaktivnih snovi × Pravilnik o izvajanju notranje kontrole alkoholiziranosti × Pravila prilagajanja šolskih obveznosti |
3. Opis načina dostopa do informacij javnega značaja pri organu | |
Opis dostopa do posameznih sklopov informacij |
Večina informacij javnega značaja je objavljenih na naši spletni strani. Do ostalih informacij javnega značaja lahko dostopate na podlagi individualne zahteve. Zahtevo nam lahko pošljete po navadni ali elektronski pošti. V zahtevi poleg opredelitve informacij, ki jih zahtevate, navedite tudi obliko, v kateri želite informacije prejeti (fotokopije, e-oblika, vpogled). O vaši zahtevi bomo odločili najkasneje v 20 delovnih dneh. Vpogled v obsežnejše sklope informacij javnega značaja je mogoč v prostorih šole po predhodnem dogovoru v času uradnih ur: 7:00-14:00.
Materialne stroške za dostop do informacij javnega značaja zaračunamo po spodaj objavljenem stroškovniku. Zaračunamo jih le po predhodnem opozorilu, če presežejo 20 evrov.
Postopek dostopa in ponoven uporabe informacij javnega značaja se izvaja po Zakonu o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06-UPB2 s spremembami in dopolnitvami; ZDIJZ) in Uredbi o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 24/06).
|
4. Stroškovnik posredovanja in ponovno uporabo informacij javnega značaja | ||||||||||||||||||||||||||||
|
6. Seznam najpogosteje zahtevanih javnega značaja | |
Seznam desetih najpogosteje zahtevanih informacij oziroma tematskih sklopov (samodejno generiran seznam, ki ga določa povpraševanje po posamezni informaciji) | Do tega trenutka takšnih zahtevkov še ni bilo. |