Skoči na glavno vsebino
Select Page
Erasmus+ opis projekta
Erasmus+ opis projekta

Erasmusov popotniški dnevnik: Mateja Bohte in Metka Šum

Tokratni dnevnik bomo začeli z enotnostjo v raznolikosti. OŠ Dragomelj je mesto, kjer učne ure angleščine in slovenščine pripovedujejo isto zgodbo, a vsaka v svojem jeziku. Ne glede na to, da Mateja poučuje angleščino in Metka slovenščino, imata ti dve učiteljici...

21. april 2024: Na smaragdni otok

Jutro naju je pozdravilo s svetlim soncem. Namestili sva se v vozilo, ki je, po zagotovilu šoferja, najhitrejši kombi v Sloveniji. In res, v zgolj dveh urah in četrt sva že občudovali beneško laguno, ki se je razprostirala na obzorju. Na letališču sva se takoj...

22. april 2024: Pa začnimo!

Če se zgodaj vstaja, ostane pred tečajem čas za kakšno krajšo turo. Z vlakom sva se s postaje Connolly odpeljali do simpatičnega ribiškega mesteca Howth, ki se razprostira na polotoku severno od Dublina. Želeli sva se povzpeti vse do mogočnih klifov in si slikovito...

23. april 2024: O različnosti z različnimi

Današnji tečaj se je odvijal v popoldanskem času, kar nama je dopoldan omogočilo, da sva izkoristili čas še za en krajši ogled manjšega obalnega mesteca. Vsak dan ugotavljava, da Irci svoj dan začenjajo dokaj pozno. Pred osmo uro se na ulicah ne dogaja prav dosti,...

Erasmusov popotniški dnevnik učiteljic Jasne Škulj in Eve Bavcon

Učiteljici Jasna in Eva, strokovnjakinji na svojih področjih matematike ter biologije in naravoslovja, sta se odločili, da presežeta ustaljene okvirje svojih učilnic. Sodelovanje v Erasmusovem projektu "V vrtincu sprememb - spodbudno in varno učno okolje" je zanju...

7. april 2024: Polet v neznano

Jekleni ptič je ena prav posebna vrsta … V svojem drobovju namesto hrane prenaša cel kup ljudi, ki jih raznosi po celem svetu. Dan je bil za naju kot pravi vrtiljak - spanje, prestopanje iz enega prevoznega sredstva na drugega in spet dremanje. Vse do trenutka, ko smo...

8. april 2024: Prvi »šolski« dan

Nastopil je prvi šolski dan. 😊 Najina šolska torba je bila napakirana, svinčniki precizno ošiljeni, le copate sva pustili doma. Rahlo nervozni sva se kar peš odpravili proti najini izobraževalni ustanovi. Široka ulica je že v jutranjih urah vrvela od mestnega živžava...

9. april 2024: Raziskovanje globin učenja: Preseganje stresa in spodbujanje povezovanja

V današnjem dnevu smo se poglobili v raziskovanje "zakajev" – temeljnih vprašanj, ki nas vodijo skozi proces učenja. Ta introspektivni pristop nam je omogočil, da smo raziskali ne le zunanje, ampak tudi notranje motive in cilje, ki nas ženejo naprej. Pomembno je bilo...

10. april 2024: Nova učilnica – galerija!

Pouk, ki se odvija izven tradicionalnega okolja šole, vedno prinese svež veter v jadra učenja, zaradi česar je vsak trenutek prežet z novim zanimanjem in odkritji. Današnji dan ni bil izjema, saj je našo učilnico zamenjala Katalonska narodna galerija, kjer je vsak...

11. april 2024: Domače naloge in reševanje problemov

Učenje je proces, ki se stalno razvija, in podobno kot pri pouku, se tudi naša snov nadgrajuje. Z zapisovanjem ključnih točk in pomembnih informacij si prizadevamo ohraniti znanje sveže in dostopno. Dan smo začeli z dinamično jutranjo telovadbo, ki je prebudila tudi...

12. april 2024: Vzdrževanje plamena poučevanja: izzivi in rešitve v izobraževalnem procesu

Kot ogenj, ki za gorenje potrebuje les in netilo, tudi proces učenja zahteva neprestano dodajanje "goriva" za ohranjanje svoje živosti in učinkovitosti. Čeprav učenje ni enostavna kemična reakcija, kot je gorenje majskega kresa, obstaja pomembna podobnost: oba procesa...

13. april 2024: Pravljični umetnik

Iz mladih ust prepogosto zazvenijo besede: »Pa kej bom pa jaz to rabil?« In marsikdo res ne vidi smisla v poznavanju enačb, celic in zgodovinskih dejstev. Ampak ko smo se danes sprehajali po Gaudijevih stopinjah, je v praksi vidno, kako pomembno je znanje iz različnih...

Trajanje projekta: 1. 7. 2023 do 31. 12 2024 (18 mesecev)
Financiranje: projekt je v celoti financiran s sredstvi EU
Število aktivno vključenih v projekt: 20 učiteljev in 10 učencev

Posledice življenja v današnjem spreminjajočem, digitalnem, materialnem svetu, so tudi razdrobljeni odnosi, odtujenost, slaba komunikacija, sklicevanje na pravice in zanemarjanje dolžnosti, pandemija, vojna … Posledice današnjega tempa življenja, razmišljanja in odnosov so čustvene stiske, tako otrok, kot staršev in zaposlenih. Učenci se soočajo z občutki manjvrednosti, nezmožnosti sprememb, umika, depresije, razvijajo se nezaželene oblike vedenja kot so jeza, agresija, ki se postopoma stopnjujejo v čustvene in vedenjske motnje.

Osnovni cilj vsake šole, tudi naše, je kakovostno delo z učenci, ki jim bo dalo dovolj kakovostnega znanja za uspešno nadaljevanje šolanja in pomoč učencem pri oblikovanju vrednot in razvoju zdrave in samozavestne osebnosti. Omogočiti jim je potrebno varno in spodbudno učno okolje, za kar pa je nujno kvaliteten strokovni razvoj kadra, nadgradnja ključnih kompetenc, uvajanje novih metod in pristopov poučevanja. Ključni cilj naše šole je doseči, tako na nivoju posameznikov in kolektiva kot celote, med učenci ter njihovimi starši, dvig kulture dialoga in medsebojnega spoštovanja ter povezave spodbudnega učnega okolja s trajnostnim razvojem pri poučevanju in učenju ter posledično izboljšane digitalnih kompetenc.

Da je naš pedagoški kader že sedaj zelo kvaliteten in strokoven, pričajo objavljeni članki v strokovnih revijah in zbornikih, sodelovanja na različnih domačih in mednarodnih konferencah ter projektih ter zadovoljni, znanja polni učenci. Poleg dokumentiranja raznih dogodkov in objavljanja primerov dobrih praks na naši spletni strani, Facebook in Instagram profilu si želimo vse dosedanje znanje in aktivnosti podkrepiti in nadgraditi še s pridobljenim znanjem, ki ga ponuja Erasmus+ projekt, ki bo vključeval mobilnost učiteljev (sledenje na delovnem mestu in izobraževanje) ter mobilnost učencev z manj priložnostmi. Poleg nadgradnje kompetenc naših strokovnih delavcev, se želimo soočiti z več izzivi in načini, kako razvijati otrokove kompetence, kot so čuječnost, ustvarjalnost, konstruktivno reševanje problemov, obvladovanje čustev, kritično mišljenje, empatija in reševanje problemov. Zelo pomembna se nam zdi integracija vsepodročnega učenja, znotraj katerega izpostavljamo jezikovno opismenjevanje, tako domačega kakor tujega jezika. Ob tem se zavedamo, da je potrebno vedno vnovično obnavljanje in bogatenje strokovnosti učiteljev z omogočanjem številnih usposabljanj, s katerimi se razvijajo učiteljeve konstruktivistične spretnosti na več področjih.

Za potrebe projekta je na šoli osnovan Erasmus team

Načrtovane aktivnosti

Dostopnost