Trajanje projekta: 1. 7. 2023 do 31. 12 2024 (18 mesecev)
Financiranje: projekt je v celoti financiran s sredstvi EU
Število aktivno vključenih v projekt: 20 učiteljev in 10 učencev
Posledice življenja v današnjem spreminjajočem, digitalnem, materialnem svetu, so tudi razdrobljeni odnosi, odtujenost, slaba komunikacija, sklicevanje na pravice in zanemarjanje dolžnosti, pandemija, vojna … Posledice današnjega tempa življenja, razmišljanja in odnosov so čustvene stiske, tako otrok, kot staršev in zaposlenih. Učenci se soočajo z občutki manjvrednosti, nezmožnosti sprememb, umika, depresije, razvijajo se nezaželene oblike vedenja kot so jeza, agresija, ki se postopoma stopnjujejo v čustvene in vedenjske motnje.
Osnovni cilj vsake šole, tudi naše, je kakovostno delo z učenci, ki jim bo dalo dovolj kakovostnega znanja za uspešno nadaljevanje šolanja in pomoč učencem pri oblikovanju vrednot in razvoju zdrave in samozavestne osebnosti. Omogočiti jim je potrebno varno in spodbudno učno okolje, za kar pa je nujno kvaliteten strokovni razvoj kadra, nadgradnja ključnih kompetenc, uvajanje novih metod in pristopov poučevanja. Ključni cilj naše šole je doseči, tako na nivoju posameznikov in kolektiva kot celote, med učenci ter njihovimi starši, dvig kulture dialoga in medsebojnega spoštovanja ter povezave spodbudnega učnega okolja s trajnostnim razvojem pri poučevanju in učenju ter posledično izboljšane digitalnih kompetenc.
Da je naš pedagoški kader že sedaj zelo kvaliteten in strokoven, pričajo objavljeni članki v strokovnih revijah in zbornikih, sodelovanja na različnih domačih in mednarodnih konferencah ter projektih ter zadovoljni, znanja polni učenci. Poleg dokumentiranja raznih dogodkov in objavljanja primerov dobrih praks na naši spletni strani, Facebook in Instagram profilu si želimo vse dosedanje znanje in aktivnosti podkrepiti in nadgraditi še s pridobljenim znanjem, ki ga ponuja Erasmus+ projekt, ki bo vključeval mobilnost učiteljev (sledenje na delovnem mestu in izobraževanje) ter mobilnost učencev z manj priložnostmi. Poleg nadgradnje kompetenc naših strokovnih delavcev, se želimo soočiti z več izzivi in načini, kako razvijati otrokove kompetence, kot so čuječnost, ustvarjalnost, konstruktivno reševanje problemov, obvladovanje čustev, kritično mišljenje, empatija in reševanje problemov. Zelo pomembna se nam zdi integracija vsepodročnega učenja, znotraj katerega izpostavljamo jezikovno opismenjevanje, tako domačega kakor tujega jezika. Ob tem se zavedamo, da je potrebno vedno vnovično obnavljanje in bogatenje strokovnosti učiteljev z omogočanjem številnih usposabljanj, s katerimi se razvijajo učiteljeve konstruktivistične spretnosti na več področjih.