PRIJAVE NA TEKMOVANJE
V kolikor se še nisi prijavil lahko to storiš pri učitelju Luki Jurkoviću (računalniška učilnica).
V sredo, 10. 4. 2024 v času 5. in 6. šolske ure, bodo v računalnici potekale “priprave” na tekmovanje. Pridruži se in morda izveš še kakšen trik ;)!
Kaj je Trackmania?
Trackmania je serija računalniških video iger, ki jih je ustvarilo podjetje Nadeo. Šolska liga bo potekala v igri Trackmania Nations Forever, ki je le ena izmed mnogih iger iz te serije. Izšla je 16. Aprila 2008 v brezplačni obliki. V igri dirkamo z avti po izredno zanimivih in neverjetnih progah, ki jih lahko ustvarimo tudi sami. Igra se lahko v načinu za enega igralca ali pa prek interneta proti drugim igralcem.
Igra je bila in je še vedno – zelo popularna.
Kakšna liga?
Na šoli bomo imeli ligo od 7. do 9. razreda. Ob koncu šolskega leta podelimo priznanja vsem udeležencem. Prav vsak udeleženec dobi tudi simbolično nagrado. Dodatno pa nagradimo tri najboljše v absolutni kategoriji (7., 8. in 9. razredi skupaj) in zmagovalce posameznih razredov (7., 8. in 9. razred).
Ideja lige:
- tekma v aprilu, maju in juniju;
- proge bi bile drugačne od tistih, ki so v igri (torej izbrane proge z interneta) in bi bile tajne do trenutka, ko bi na njih tekmovali;
- tekma v šolski računalnici – način igre bi bil Time attack v času 7 minut (pravilo: skušaš doseči čim boljši čas na progi v 7 minutah);
- točkovali bi vsako progo po principu Formule 1;
- v zaključku lige bi vse razvrstili po skupnem seštevku točk.
Kako do igre?
Igro še vedno lahko prenesemo prek spodnje povezave in ni zahtevna kar se tiče računalniške opreme. Normalno deluje tudi na 8 let starih računalnikih z integrirano grafično kartico. Za namestitev zaženemo spodnjo namestitveno datoteko in sledimo navodilom. V kolikor se prikaže okno požarnega zidu, moramo igri dovoliti dostop do omrežja, sicer ne bo delovala prek interneta.
V primeru težav pa se lahko obrnete na šolskega računalničarja za pomoč pri nastavljanju igre.
Kako igrati?
Igro igramo s smernimi tipkami (naprej, nazaj, levo in desno). Priporočam, da si tipko za nazaj (zavora) premaknete na preslednico oziroma space.
Tipke 1, 2 in 3 so namenjene spreminjanju pogleda. Tipka backspace resetira avto na začetek proge, tipka enter pa postavi avto na zadnjo vmesno točko (checkpoint). Tipka esc pa odpre meni. Vse to boste videli v igri, lahko si pa isto pogledate tudi prek spodnjega gumba