Učiteljici Jasna in Eva, strokovnjakinji na svojih področjih matematike ter biologije in naravoslovja, sta se odločili, da presežeta ustaljene okvirje svojih učilnic. Sodelovanje v Erasmusovem projektu “V vrtincu sprememb – spodbudno in varno učno okolje” je zanju predstavljalo priložnost, ki je nista mogli spregledati. Namen tega projekta sta videli prav v raziskovanju in integraciji inovativnih pedagoških pristopov za ustvarjanje motivacijsko bogatega in varnega učnega okolja.
Tedensko izobraževanje v Španiji z naslovom “Classroom management solutions for teachers: new methodologies, effective motivation, cooperation and evaluation strategies” je obetal poglobljen vpogled v najnovejše pedagoške metode. Izmenjava znanja z mednarodnimi kolegi, razprave o izzivih sodobnega izobraževanja in pridobivanje novih perspektiv za učinkovito motivacijo ter strategije ocenjevanja so bile ključne točke, ki so Jasno in Evo vodile na to izobraževalno potovanje.
V duhu raziskovalne zagnanosti in strokovne rasti sta se odločili, da bosta svoje izkušnje, uvide in refleksije zabeležili v učiteljski dnevnik. Namen tega dnevnika ni le dokumentirati njuno učno potovanje, temveč služiti tudi kot vir navdiha in praktičnega vodenja za kolege učitelje, ki se soočajo s podobnimi pedagoškimi izzivi.
Vabimo vas torej k branju dnevnika dveh dragomeljskih učiteljic, ki sta se podali na pot odkrivanja, izmenjave in uporabe novih pedagoških metodologij. Sledite jima skozi tedensko avanturo, ki ni samo raziskovalna odprava, temveč tudi potovanje v srce poučevanja, kjer strast do znanja in želja po izboljšanju učnega okolja vodita vsak njun korak. Pridružite se učiteljicama, ki si prizadevata za dinamično in vključujoče izobraževanje.