Skoči na glavno vsebino
Select Page

V ponedeljek so se sedmi razredi lotili pomembne tematike za prihodnost planeta Zemlja. Krožnost je naša priložnost, so vzklikali in se lotili pomembnih tem kot je trajnostni razvoj, ki je gradnik vseh področij delovanja. Izobraževanje o njem se uvršča v učne načrte za poklice prihodnosti. 

S pomočjo ge. Lucije Marovt iz programa Ekošola, ge. Tine Mavrič iz podjetja Aquafil SLO, ge. Konstantine Kostoula iz organizacije Healthy seas in dragomeljskih učiteljev, so učenci pridobili osnovna znanja o krožnosti kot načina za doseganje trajnostnih ciljev,  razlikovali so med osnovnimi pojmi, pomembnimi za trajnostni razvoj in pridobili praktična znanja o krožnih verigah materialov ter njihovi rabi v različnih izdelkih. Zasnovali pa so tudi čisto svoje krožnostne izdelke ter načrte za izvedbo podnebju prijaznih zabav in Mladostnih utrinkov.

Ker pa je pomembno, da se o problematiki podnebnih sprememb, o trajnostnem razvoju in krožnem gospodarstvu učimo in dobro prakso pridobivamo tudi učitelji, smo v popoldanskem času na šoli gostili izobraževanje o krožnem gospodarstvu za slovenske učitelje osnovni šol, šol s prilagojenim programom in srednjih šol.  V projektu Krožnost je naša priložnost mentorji, učenci in dijaki proučujemo in uvajamo krožnost v izobraževanje, naše delovanje in življenje. Proučujemo krožnost (življenjski cikel) različnih izdelkov, iščemo navdihe iz narave, oblikujemo krožne rešitve in izdelke, pripravljamo krožne načrte. Načela krožnosti naj bi usmerjala razvoj vseh področij človekovega delovanja, od razvoja tehnologij, izdelkov, proizvodnje, potrošnje, da bomo uresničili vizijo prehoda v zeleno in nizkoogljično družbo.

Dostopnost