Select Page

Strokovno izobraževanje »Inkluzija v razredu: Praktični primeri«/ Course »Towards the inclusive classroom: best practice« (Kalamata, Grčija)

Jasmina Hribar in Nataša Šafarič-Seljak, učiteljici športa, sta se v obdobju med 30. 6. in 6. 7. 2019, v sklopu projekta Erasmus+ KA1, udeležili strokovnega usposabljanja v Kalamati, v Grčiji.

Udeleženki sta razširili znanje in pridobili spretnosti pri oblikovanju inkluzivne klime v razredu, spoznali pa sta tudi mednarodne prakse za delo z nadarjenimi učenci, učenci z vedenjskimi težavami in učenci z učnimi težavami. Soočili sta se tudi z IKT pripomočki in uporabo ter izdelavo IKT programov za delo in igro z otroki s posebnimi potrebami. Pridobljeno znanje bosta tako vpeljali v svoje pedagoško delo.

Udeleženki poleg teoretičnega in praktičnega znanja, ki sta ga pridobili na njuni prvi Erasmus+ izkušnji, izpostavljata tudi, da je Erasmus+ projekt odličen in zelo hvaležen projekt. Spoznali sta namreč gostujočo državo skozi vodene oglede, urili svoje jezikovne kompetence in navezali stike z ostalimi učitelji iz EU, kar je navsezadnje namen in cilj Erasmus+ programa, v katerem kot vzgojno-izobraževalni zavod sodelujemo.

Z izobraževanjem in samo organizacijo tečaja sta zelo zadovoljni, prav tako pa z njuno prvo Erasmus+ izkušnjo, ki jo v bodoče vsekakor nameravata še nadgrajevati z novimi mobilnostmi.

Dostopnost